Tiden går fort när man har kul!

Torsdag stranden med Issa, Kim, Cathrine och barnen, vi hade jätte mysigt i ca 4timmar, sen var det dags att gå hem, för varmt och en hund som behövde komma ut.
På kvällen träffades jag och Issa en sväng i Vby också och kollade runt, hittade ett och annat då med bl.a. ett par schyssta jeans för 99kr.

Fredag Kim och jag gick ut och solade i ca 2timmar, sen skulle han på begravning..
När han kom hem kollade vi på American Idol finalen, som vi fick spela in resten av för han skulle på fotbollsmatch och jag och A skulle till Issa och grilla.
Väl där hade vi ur trevligt!! Vi var 6brudar och Akilles & Wilda, skrattade, drack gott, åt gott, snusade, gick till macken, spelade gamla favoriter "hanson, spice girls, backstreet boys, robyn mfl.", Sen gick pitbull- i know you want me och en annan som jag glömt vad den heter varma :P
Sen vart det lite nostalgi
"det här är en sång om ingenting ..." haha.. Issa, min och Sofias låt! BÄST!

Mycket bra kväll med andra ord, jag & A var nog hemma mellan 2 och 3... :D

Lördag UPP OCH HOPPA!
Ut en timma för att få lite sol och trötta ut A som mest låg i skuggan, kom ut en sväng bad oss kasta bollen sen gick han in och dog igen i skuggan.. :)
Hem Duscha!
Sen gick vi till Arken Zoo där han skulle få vara med Cissi till stägning, så nu har min hund jobbat på Zoo ;)
Sen bar det av till Bromma koloniområde för den årliga kräftskivan med familjerna Mattsson/Johnsson/Gröhn, världens bästa släkt nr. 2!
Alla var faktist där förutom Kims ena kusin med barn och fästman.
Men det vart en otroligt lyckad kväll, vattenkrig, ny gren i 5kampen "spotta längst med gelegodisgroda", dansa, mer dans och ännu mera dans, sjunga, dricka, äta kräftor och mycket mycket mer!

Kims släkt är en sådan där alla dansar, det är helt underbart och alla är jämnt där och har så kul ihop..
Är så glad varje gång vi träffas, får se om det blir en tripp till skidbacken och stuga i vinter med hela släkten :)

Söndag UPP OCH HOPPA!
Cyklade til Zoot för att hämta A innan Cicci skulle öppna, tack igen för att du tog hand om pluppen!
Han hade skött sig utmärkt med kanin, lekt med Maja och skällt ut en gubbe som skulle slänga ett brev i brevlådan :P
Väl hemma var han dödstrött efter en prommis från Åkermyntan till Vinsta och sen cykla därifrån till Grimsta, så jag tog mitt pick och pack och cyklade till stranden där Cathrine, Andreas och barnen var. Efter en halvtimme dök Kimmen upp som hade varit på fotbolls träning hela morgonen.

En riktigt bra dag, sen vart det hem och duscha, byta om för att sen bege sig till Chris, vi hann ses i knappt 2timmar, men mycket hann vi prata om och massa valp mys vart det, för er som inte vet har hon uppfödning på Dvärgpinscher och vill du ha en hund av denna ras hittar du ingen bättre kennel än,
Kennel Prinsen´s:
Här är dom små liven 2v. Ska lägga upp bilder jag tog sen nu när dom är 3v. 2tikar och 4hanar.



MM MYYYS!!



Väl hemma igen så gick jag till C & A, Kim var redan där, för att äta middag och sen kolla film
"never back down"
För er som vill se snygga manliga kroppar och en verkligrelaterad film för en kille som har det svårt efter sin pappas död och därför börja slåss, SE DEN!

Sen slocknade både jag och Kim relativt tidigt...

Idag så har jag jobbat igen och här hemma så är det mycket fjärilar i magen pga detta, 1v kvar;'

   

Kan ni gissa hur många som kan ligga i tjockis magen?


Det ljus längst ner till höger är en valp :)

Imorgon fick jag ställa in vissa promenader,
ska till Albano med A, han har fått någon infektions, svampliknande runt en hel tand. Han har ätit dåligt några dagar så jag har tänkt att det kunde vara värmen, men jag skulle ha lyssnat på min magkänsla som sa att något var knas...

Återkommer med rapport imorgon!

TJING/S

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilken tjockis!! Hon är riktigt söt =) Hoppas att det är OK med Akilles. Vi hörs! Puss

2009-08-11 @ 11:28:40
Postat av: Cicci

Haha de gick jätte bra kan ta honom igen om de är så, de är bara kul ne ett till koppel i handen =D

2009-08-13 @ 11:43:29
URL: http://tegermark.blogg.se/
Postat av: Monica

Drew, tack för pratstunden igår!!! Känns mycket bättre idag, har stängt av telefonen så jag ska slippa sitta och vänta på sms o skit idag. Besvikelsen kanske blir stor när jag slår på den och han inte hört av sig, men då vet jag ju...

2009-08-18 @ 10:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0