VARMT!




Idag har det varit helt sjukt varmt och vet ni vad, jag har INTE varit ute i solen, jag pallade inte trycket imorse. Det har inte varit kul att gå ut med Pluppen heller för han typ rinner bort och går bakom mig... :( 

1 vecka och 5dagar kvar...

Igår åkte jag och Kimmen in till stan en sväng och hade det mysigt, vi gick och fyndade lite jag köpte, ett linne för 25kr, ett linne för 50kr, en träningsoverall för 79kr, en "klänning" för 50kr och ett till linne för 99kr  ochsen köpte kim 2 par short för 99kr/styck. Galet nice, sen unnade vi oss lite mat i kungshallarna MUMMA!

På kvällen så softade vi och mös och Kim gjorde riktigt goda chokladbollar.. mmmm....!!!

Sen har Kim sökt in till en skola... MYCKET SPÄNNANDE!! :D

Sen vill jag dela med mig av denna gudomliga sångare som sjunger denna sjukt braiga låt:, jag smälter...

http://www.youtube.com/watch?v=Zxr6mhTOe-s


Snart kommer Issa då ska vi äta lite mat som Kim lagat, kycklingspätt och potatis sen ska jag och issa ut och träna lite hund när kim åkt för sin fotbollsträning!

Ha det bra i solen nu!
TJING /S


Kommentarer
Postat av: Mimmí

tjoo hej :) alllt bra med mig, hoppas det är det med dig å akilles oxå :) Läste om valpar, vad ska du nu skaffa dig för något? :)

2009-08-09 @ 00:13:05
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0