WOOOHOOOO!!!

NU HAR DET FÖTTS VALPAR, kl 05.05 imorse fick jag ett mess om att det hade kommit 3tikar och 2hanar :D
Vet ej om det kom fler för hon skrev än så länge..!
Nu fick jag precis ett mess innan jag skulle publisera inlägget 4hanar och 3tikar :D

JAG SKA BLI MAMMA! ;)

Så om 2 veckor kommer vi åka ner och hälsa på! LYCKA!

Sist jag skrev så var det innan jag åkte till vetten med A, han ska opereras om en vecka så vi får se vad det är för skit som sitter i tandköttet. Sen på onsdagen var det fullt ös. packade och gjorde mig klar. Åkte på första tillfället av viltspårskursen med Karin ute i Nacka. Gick riktigt bra och vi fick lite nya knep till vår träning.

Sen dumpade Karin mig i Bromma där Lina plockade mig. Sen åkte vi till Arlande för att plocka upp en till ledare, men vi missade avfarten så vi vart ännu senare :P
Väl framme fick vi lite i oss att äta. Sen var det dags för kudden...

Torsdag upp och hoppa!
KL.8 Frukost
kl. 9 Ut och hålla spår för den gruppen
kl.12 Lunch
kl.14.30 Hålla spår för nästa grupp
kl.17 Middag
kl.18.30 Specialen budföring, lydnad och uppletande.
kl. 20 Fika

Så såg alla dagar ut till söndagen. Alla verkade nöjda med lägret, det fanns vissa förbättringar man kunnat göra men det var alla våras första läger vi gjort för Sveriges hundungdom och vi tycker det gick riktigt bra.
Inget tjaffs
Inga missförstånd
Inga tider som missades
PERFEKT!

Trötta var vi väl hemma. A har skött sig som en pärla, låg tyst på rummet när han skulle göra det och när vi var ut i skogen låg han för det mesta tyst vid trädet.
Han har spårat riktigt bra i helgen också. SÅ TUMMEN UPP!

Denna vecka har varit fullt ös också, jobb, hem och somna, sen har jag haft styrelsemöte, kursstart och kurs me A. Ikväll ska jag träffa ny kund och imorgon har jag privat kurs efter jobbet. SEN kan jag vara ledig en stund :P

Nej nu ska jag göra lite glädjeskutt här hemma!!!!

TJING /S



Lånad av www.hummelviksgarden.com
Det är Nova som bor hos Lina på www.sangilak.se

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tjoho, äntligen är våra små bebisar här!!! Som jag ser här ovan är du precis lika GLAD som jag just nu!



Kram Kristin

2009-08-20 @ 11:56:35
URL: http://www.ksvee.wordpress.com
Postat av: Kristin

Stor tröst och jepp framsteg att visa upp får vi satsa på!!! ;)

Kram Kristin

2009-08-21 @ 22:04:50
URL: http://www.ksvee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0