helg - lycka!

Veckorna bara springer iväg tycker jag, kom in för halvtimme sen från en skogspromenad med hundarna. Z är som en galning;
oooh jag måste springa
shit jag tumlade runt
aaaah jag fortsätter springa tills jag måste sätta mig och vila en stund..
oooh nu var det dags igen, brorsan vad sprinegr du efter?
haha han är helt galen och bara älskar skogen :D
Man skrattar varje gång!

Idag var jag på arbetsintervju och ska provjobba på tisdag. Ska bli kul och skönt.. Vi får se vart det leder och nu hoppas jag att dom tycker jag sköter jobbet bra :)
Lite pirrig är jag!

Imorgon ska vi träffa syrran Moira, ska bli kul och se hur hon mår och om man tycker hon har blivit någe större :)
Sen har jag tvätt mellan 10-13 och sedan kl. 17 ska vi vara i vällingby centrum där festen som Cathrine ska ha hålls.
Ska bli skönt att ha en hundfri kväll och skaka rumpa lite grann!

Just nu sover lilleman i min famn, försökte få han att somna i buren gjorde han men minsta lilla han hörde så kom han, han somnade vid foten vid soffan gjorde samma sak, smög iväg men efter en stund kom en yrvaken lite luddboll. Lilleman ska vi börja träna ensamhetsträning m nästa vecka, ska bli kul och se hur han reagerar..

Vi fortsätter med lite sitt i skogen och inkallning bara på namnet och han lyssnar kanon bra, till och med när han rusar efter A så vänder han och hämtar sin godisbit :)
Igår var han kurs hund för första gången och skötte sig exemplariskt. Satt och tittade på alla hundarna och fick belöning för det emellanåt, sen så stoppade jag in han i bärsjalen jag hade då slocknade han en kvart ca sen var det gasen i botten igen att charma alla och sitta lugnt och titta på alla andra valpar :)

Nej nu ska jag börja städa och laga mat, efter helgen kommer en bild bomb!!

TJING /S


Världens finaste Jonathan :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

0763221684 :) Kram

2009-10-24 @ 23:44:33
URL: http://denmodigelillagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0