HELG!!!!!

Hallo alla läsare!

Veckan har gått kanonfort, inte gjort så mycket förutom styrelsemöte och onsdagsträning..
UTÖVER det så hände det jag längtat så efter igår, vi åkte ner till Motala igen (tack till världens bästa Karin som körde oss dit och hem!!!! <3) för att hälsa på 7veckors valparna och OH MAAAGAAAD vad fina dom var, helt underbara, fast man vart typ attackerad av små sylvassa valpbissar, AJ säger jag bara, MEN det var helt underbart och valparna var som dom hade sagt att dom var på testet!

Z valde Kim på en gång och latjade med honom massor, sen kom han efter ett tag till mig och sprang lite emellan, efter 1 timmes lek så däckade han på rygg i min famn. Det känns så rätt och han var helt underbar, vår lilla nallebjörn!
Tack Ninni för att ni alltid är så välkomnande!

Idag kommer min bror hit och ska bo här ett  tag, så han ska hjälpa mig i tvättstugan! :)
Imorgon ska vi ut och käka på fridays några stycken eftersom Kim fyller år på söndag! Sen ska vi sitta här hemma och dricka lite "läsk" och ha det ttrevligt är tanken !

Nej, nu ska det storstädas, bakom soffan, under mattor, damma överallt!
Snart är det även dags att ta bort alla mattor och lägga ut tidningar och handdukar :P
LÄNGTAR!

Här kan ni gotta er på dom små liven!!
TJING/ S




Det var jätte kul att leka med kamera bandet :P


Så här bra går det att ta kort på valpar! ;)


Z hos husse !


Man vart som sagt typ uppäten :P


Haha har ni sett blicken på lilla ljusblå :P


Puss på husse!


Man kan dö för en sån här sötnos!


Mys pys vår lilla Z!


Ser ni godisbiten som ligger framför tassarna?
Haha, valpen kom inte till den för kanten slår i huvudet ovantill
så tillslut gled han åt varsit håll med tassarna och åt upp den, önskar jag hade filmet :P


Världens finaste Z


Jag är rätt söt va?


Lilla Z hos husse igen ;)


Mysigt!, Z innan han somnade


En bror tror jag..


Söta när vi sover ;)


Typisk valpbild :P


HÄR SOVER VI HULLER OM BULLER


Z sov så gott


Fröken gul somnade med huvudet mot benet, verkar jätte bekvämt ;)


ser så skönt ut :)


Kommentarer
Postat av: Sofie Aspenberg

Åååhhh va söta, haha dom kan somna precis vart o hur som helst så tokiga,

2009-10-09 @ 16:25:16
Postat av: Kristin

Uuuuunderbara!!! (Men som sagt inte lätta att fota när de attackerar i flock... ;))



Er lilla Z är så fin, jag gissar att du njöt med lillkillen sovandes i knät. <3



Så kul att du fångat min tjej på bild! - Haha hon ligger med huvudet på samma sätt mot stolsbenet som Celine brukar göra, här härmar vi "storasyster" innan vi ens mötts... :D

Kram Kristin

2009-10-09 @ 18:43:55
URL: http://ksvee.wordpress.com
Postat av: Isabelle

herregud vad söta dom är!!! ska bli kul att träffa lilla z sen när han är hemma..!!!

2009-10-09 @ 21:17:05
Postat av: Silvia

men vilka gullungar! jag förstår att ni är kära :)

nu är det nära nära...



kramar

2009-10-10 @ 08:51:22
URL: http://thisgordon.webs.com
Postat av: Elina

du gillar värkligen min hund :D :')

tills ni köper honom :) :( vill inte han ska åka han är ju för söt för det :P

kram Elina

2009-10-10 @ 23:42:41
URL: http://youknowninna.blogg.se/
Postat av: jennie

Gud vad söta dom är :D

2009-10-11 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0