Kärlek, födelsedag, förlovning och valp!

Oj vad helgen gick fort!! Fredagen låg jag , Kim och bror hemma och softade och kollade film bara.. NICE!

Lördagen kom och jag var iväg med A 3timmar så han var trött till kvällens bravader..
Det började med att vi åkte in till Fridays med Cathrine, Stefan, Jennie, Jonas och jag och Kim så klart :) Vi firade att Kim fyllde år. (han fyllde i söndags) Hade jätte trevligt på Fridays och SÅ SJUKT GOD MAT!

Väl hemma så skulle vi överraska Kim så han skulle öppna dörren men det gick inte (!) PANIK! haha, då hade Karin låst fel lås inifrån, haha, så Kim vart inte så överraskad, men många av hans vänner var här och han vart jätte glad iaf!

När Kim hade öppnat sina presenter sen så tog jag fram min present, och jag kan lova er att jag skakade när han öppnade och frågade
- vad är det här??
Då kom frågan

VILL DU FÖRLOVA DIG MED MIG?

Kim tog en riktigt djup suck tittade på mig och sa JA!
Vilken lycka och alla andra var lika chockade som han var :)


Ringarna ska vi välja tillsammans nu har vi provisoriska :)



Sen hade vi en sjukt kul kväll, mer bilder kommer så fort jag får dom.
Den innehöll, fia med hutt, konstiga "sköna" positioner, sanning och konka (i form av kort spel som heter "våghals 2), bra musik, snurra 10varv och säg att du är en kebab?, snöööörisarna vigdes och mycket mycket mer!

Söndagen var det upp och baka utan att äta också eftersom jag och Cathrine har ingått i ett avtal UTAN godsaker tills den 1jaunari, PEST vecka har jag haft men 0,5kg har jag gått ner :D
Folk droppade in och jag fick massa beröm för bullarna denna gång ;)

En skön söndag som avslutades på Kanngjutarn med G.I. Joe, *tummen upp för den*
och vägningen såklart :)

Z hämtar vi nu om 2½ dag !!!
Pratade precis med Helena och vår pojke kommer få heta
Agildes Quick as Lightning i stamtavlan :)
Z blir då som en blixt ;)



TJING /S


Kommentarer
Postat av: Helena & Ninni

GRATTIS till förlovningen :)

Kram på er från oss i Motala

2009-10-12 @ 20:18:24
URL: http://www.gildes.se
Postat av: Kristin

Stort GRATTIS till förlovningen - det låter verkligen som ni haft en underbar helg! :D



Två dagar kvar - nästan så fjärliarna i magen börjar komma nu... ;) Jag ringer dig ikväll så vi kan bestämma lite mer inför torsdag.

Kram Kristin

2009-10-13 @ 11:23:59
URL: http://ksvee.wordpress.com
Postat av: Mimmi

tack så mycket sandra! :)



Grattis igen till förlovningen, så det var alltså du som fria eller? :D Härligt! Stort grattis! =)



Å valpen är underbart söt, snart får ni hem Zäta! Spännande!

2009-10-13 @ 22:04:18
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: PA

grattis önskar Pa & ma

2009-10-13 @ 23:40:24
Postat av: Elina

grattis till födesledagen och förlåvningen :D:D

hoppas ni har det bra :) Z mår jätte bra :)

kram från alla här i motala! Ninni Albin och Elina

2009-10-14 @ 12:55:01
URL: http://youknowninna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0