MOAHAHAHA!

GLÖMDE! Z har fått sitt första bad, det hände en olycka inatt i buren så han luktade KISS!, stackars hund när husse och matte sover så tungt... MEN badet gick bra men har nog aldrigs ett en så olycklig hund :P Men nu luktar han inte så mycket valplåda längre, bilder kommer imorgon!!



Nu är det Halloween allesammans,
läääskigt vaaa? ;P

Ja det blir en lugn halloween för oss, det blir så när man har valp i huset.
Dagarna som har gått har varit seega, igår låg jag och typ hade frossa, tror jag hade feber och mådde pyton..
Japp jag har extra kvinnlig vecka som bidrar till det..
Men sen tror jag nämligen att det har blivit en lättnad över att jag ska börja jobba och få lön på måndag. Inge pappersarbete eller någonting. NICE!

Ikväll blir det en lugn hemma kväll, Kim och jag ska se UP, nya disneyfilmen och sen ska vi säkert se någon skräckis. Och jag ska trösta mig själv med ett glas vin som jag suktat över så länge nu!
DET ÄR JAG VÄRD :D

På söndag börjar valpkursen med alla syskonen och kusiner, mycket kul!
kl. 15 kommer även Camilla och Martin över och kollar fotboll, längesen man träffade dom så ska bli ritkigt trevligt :)


Nej nu ska jag köra en sväng m dammsugaren & torka golv så det är hyffsat städat alltid trevligt till helgen :)

TJING /S


Ja vad gör man inte på en 25års fest??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0