nära nu...

Igår kväll så låg vi i soffan som två döda sillar jag och Kim tände lite ljus och myste till en halvbra eller halvdålig film, välj själva, men vi kunde inte stänga av för handlingen var helt OK och det var en verklighetsbaserad film från kriget i Tyskland.



Mitt i filmen sprang jag och A iväg och hämtade lilla Elliot som skulle sova här och vara här hela dagen idag, härlig liten pinne som kommer från Kennel Prinsens som jag varmt rekomenderar för dig som är sugen på en Dvärgpinscher!


(klicka för större format)

Idag vaknade jag, sovit dåligt då lillskiten ville sova under täcket hela tiden, vilket han inte fick för mig, för han hade HELA soffan, två bäddar och en bur att sova i :P
Efter jobbet åkte jag och mötte upp Kim i Bromma för att åka till Bromma Zoo och pröva Hurtta jackor, då vi ska beställa en varsin via en vän , jag ska ha en brun och Kim en grön as fräscha och bra med reflexer :)

 
(klicka på bilden för större format)
Sen såklart kommer vi matcha ;)
vuxenpoäng? JAVISST!

Ikväll var vi på hundklubben, Silvia, jag och Steffi, mycket trevligt att även Steffis man var med och tränade lite :) Kanske ska dra m Kim någon gång så dom kan bli bundisar ;)

Imorgon är det dagen D, våran Terrorist lilla Agildes Quick as Lightning kommer, våran alldeles egna Z.
SÅ JAG HAR LÄNGTAT!
Allt hade gått bra hos vetten igår, dock hade Z bara en kula stackarn, men förhoppningsvis trillar den ner den med som den gjorde på A.

Nej nu ska jag börja göra valpsäkert här hemma bort med mattor och fram med tidningar och handdukar, ta fram koppel för avfärd så fort jag kommer hem imorgon.
Här kommer en härlig bild på vår prins första gången i skogen:



TJING /S


Kommentarer
Postat av: Steffi

Faan va jackorna är snygga!!:D Synd att jag precis köpt en ny.. :P haha..



Jag tycker verkligen att du ska ta med Kim:P Kim o Jim:P hahaha..



Hoppas det grå bra med valpen där hemma nu första natten och allt. :)



PUUSSS!!

2009-10-16 @ 00:27:46
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0