Äntligen helg!

Hmm..
Vad har egentligen hänt senaste tiden?

Jo jag har blivit mahognyfärgad i skallen, dock ska jag strax färga om det efter två veckor eftersom det ser urtvättat ut. Efter att gå från blond till mörk, går ju inte på ett naffs..

Akilles skulle ju opereras för att han hade något svampliknande på tanden, men den bet han bort så den är helt puts väck nu :)

Valparna fyllde 4veckor igår. Vi skulle ner och hälsa på igen nästa söndag, men tyvärr så vart det förhinder för dom så vi kunde inte komma, så nu får vi se om vi hinner åka ner eller om det blir så att nästa gång blir att hämta hem juvelen..!? Längtar som bara denn iaf, att få känna denna valp päls, mysa med valp magen, få pilla på dom små tassarna, få lära in sitt och stanna kvar, träna ensamhets träning, åka iväg och få beundrande blickar överallt när vi ska socialträna, på fotbollsplan, i ishockey hall, på hundklubben, på tunnelbana och buss.. :) 
Vi ska få hem en liten stjärna som jag så länge längtat efter och han kunde inte komma i en bättre tid..

Kim har fått jobb i 2veckor iaf, bättre än inget, kanske han hittar något när dom två veckorna är slut..

Såg igår på MTV video och music awards och då visade dom en jäääätte lång trailer av Twilight saga - new moon, AMAGAAAAD need to see now... Jag är helt nerkärad i storyn! 



Vad hände idag när jag var ute och cyklade då, jo jag ser hur en trektor börjar röra sig mot en silver bil, UTAN FÖRARE I !?!?!?! Haha, det var så kul att se killarna komma panikslagna springandes och hoppade in i den ...
Jag trodde det bara hände på film, gud jag hade nog stannat och skrattat om den hade krockat bilen :P

Mår som jag mår.. Men försöker se allt positivt, Akilles mår bra, Kim har jobb i iaf 2veckor, Z kommer om 3veckor och 6dagar ;), verksamheten går bara bra, jag väntar samtal från SVT
Ja det är endel som väger upp det negativa, skönt det, annars vet jag inte hur jag hade orkat..

Akilles träning går framåt, håller just nu på att träna mycket distansarbete och fotgåendets ingångar, olika belöningar och olika längder. Ska väl ta tag i den där jäkla rutan som jag försökt ta tag i i ett år nu..:P



Nej nu ska jag ta och färga håret, sen ska jag duscha :) 
Ha en sjukt bra helg!
TJING /S


Kommentarer
Postat av: Kristin

Du får ju allt lov att lägga ut bilder på dig själv om du skriver att du färgat håret - nu blir jag ju så nyfiken!!! ;)



Skönt att pluttens knöl försvunnit, alltid skönt att slippa oron med att söva ned och operera. Jag gissar Akilles är mycket nöjd som istället för att vara konvalecent får ägna tiden åt att träna lydnad, freestyle och spåra. :)



Nu börjar nedräkningen - 26 dagar kvar...

Kram Kristin

2009-09-19 @ 09:58:51
URL: http://www.ksvee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0