Hibidibibidbabido!?

Haha, vi såg sjukaste filmen igår, "fired up" handlar om två cheerleader killar och han sa ordet jag skrev som rubrik, vääääldigt fort, KLOCKRENT!, måste ses!

I fredags var vi bara hemma jag och Kimmen och Akilles, rätt skönt att ha en hemma kväll :)

Lördagen var jag upp och tränade med Lina kl. 10, vi la spår vilket gick elegant, alla 5 hundarna skötte sig. 
Akilles gjorde så sjukt bra ifrån sig, 3föremål, en vinkel och slut, lite trött vart han i slutet men tog upp det igen efter en kisspaus :P

Sedan åkte jag och A och kollade när husse spelade fotboll , bra träning för A!

På kvällen så åkte vi till stan för att överraska en vän med 15andra människor, jätte trevligt, varken jag eller Kim drack "läsk", så vi åkte hem rätt tidigt, jag varit trött, hängig mått dåligt, senaste veckan bara......

Söndag morgon var det upp och hoppa igen, cyklade till hundklubben vid 9 för att starta sista kurstillfället, vi hade jätte trevliga 4timmar tillsammans och alla var så sjukt duktiga, jag blir så stolt över mina kursdeltagare, DESSUTOM har jag fått halva gänget att börja träna och troligtvis börja komma in i klubben och hjälpa till :)
Tummen upp!

Väl hemma var jag trött igen.. Suck!

Idag jobbade jag, handlade, duschade och städade, sen kom Helena med Nea och Mido så vi körde lite uppletande efter jag hade stoppat i kläder i tvättstugan. Sen så gick vi en promenad tillbaka till tvättstugan sen gick vi hem och åt mat och satt och snackade.
Helena är denna ljuvliga människa som äger Qinsi, så jag frågade lite allt möjligt som jag kan ha till nytta inför nedkomsten av våran lilla Z :)

Nej här kommer härliga bilder på pojkarna!!
Nu är det roast på bern TJING /S


Just nu står det mellan ljusblå och mörkblå, men det är 3½vecka kvar och kan ändras!
Grabbarna 4veckor
(klicka på bilden så blir den större) :

 
Pojke mörkblå

 
Pojke grön

 
Pojke lila

 
Pojke ljusblå


Pojkarna 3veckor mörkblå, grön, lila, ljusblå




Kommentarer
Postat av: ilona

dom e lika söta båda två

2009-09-21 @ 23:02:37
Postat av: Kristin

Haha, bilder från 1-månadsdagen kommer hav tålamod -det tog sin lilla tid igårkväll att redigera de drygt 60 bilder som H knäppt och det lär väl ta lika länge att lägga upp alla... :)



Det låter som ni hade en riktigt trevlig eftermiddag. Hmm, det är så tråkigt med konvalecenta hundar - vill oxå vara med och träna. surar I framtiden när jag har hela och träningssugna vovvar blir det träna av!!! ;)



Iiih nu är det bara 23 dagar kvar!!! :D <3

Kram Kristin

2009-09-22 @ 11:14:39
URL: http://www.ksvee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0