Dags att bli aktiv igen :)




Längtar efter sommaren :)



Efter allt regn kommer solsken, ett tag trodde jag inte alls det men just nu ser det lovande ut, ett litet solsken är på väg och mycket annat :)

Imorgon ska jag ringa för en lägenhet i sumpan, Kim och jag kommer då flytta ihop igen om det går hela vägen, ett vitt kontrakt på en rätt stor 1a med sovalkov och ett litet kök, minst ett års boende.
Både Kim och jag jobbar och klara då en hyra tillsammans på 4000kr !! :)
Håll tummarna för oss..

Det har hänt massa på kärleksfronten vilket känns förhoppningsfullt, lovande och spännande, som ett nytt liv :)

Z kan jag inte mer än berömma, tyvärr har vi inte hunnit träna så mycket senaste 2veckorna, men han är ju så grym i vardagen, han slappnar av överallt, han älskar allt och alla, han är genomsnäll, har inte morrat för ett ben mot en annan hund, lyssnar vid inkallning, går för det mesta riktigt bra i koppel, låter lilla Jonathan på 3år köra med en leksaks bil på honom, jag jag kan inte mer än säga JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA GALNING :)

Saknar fortfarande min andra galen panna enormt, hans tokiga läten när man kom hem, hans underbara guldfiskminne :P, hans charm och hans trygghet och hur vi hade vuxit ihop som ett team.. Min ängel jag saknar dig!


Nej nu ska jag hoppa i sängen, är väldigt trött just nu..

TJING /S


Kommentarer
Postat av: Chris

Va glad jag blir vännen att det rullar på! Hoppas på att allt löser sig! Och att sommarn blir kanon! Grillning/bad/tokigheter osv!

2010-04-22 @ 20:17:40
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0