Första frågan.. :D

Nu har jag äntligen fått första frågan, är du med bebis? JAVISST!
Så nu känner jag mig inte lika tjock som tidigare.. ;p

Dock så går konditionen nerför, jag märker mer och mer hur jag blir trött fortare trots att jag går halvtimme till och från jobbet och runt 3 timmar bara på jobbet..
Men det är bara fortsätta men i mitt tempo så jag inte tär på kroppen :)


Har precis kommit hem från Steffi som jag åkte till istället för vi åkte till hundklubben, JAG ORKADE INTE (min vardag numera ;)), iaf så gjorde vi tok god hemmagjord pizza med massa ingridienseeeeer :D
Sen har vi kollat på roliga klipp :D >ENJOY!!


En ny galen hund sport jag inte sett tidigare :





Border collie valpar som kan ligg vid 8veckors ålder:





Världens gulligaste bebis skratt:





Charlie bit my finger :P





Idag så har jag insett att jag kanske ska hitta en egen sport till Z i konstiga hopp, för det är han bra duktig på, jag hoppas kunna filma ett någon gång, för man kan inte mer än skratta åt världens knäppaste och underbaraste hund trotts att han har sina hemska stunder, men just nu så är han en härlig BASTARD! ;)
Igår gick han faktist fint i kopplet heeeeeeeeeeeeeeeela vägen till jobbet *tummen upp*

Nej nu ska jag ta en dusch och hoppa i sängen för jag börjar 7 imorgon!
Hörs vi inte innan så TREVLIG MIDSOMMAR :D

TJING /S

Kommentarer
Postat av: Lycka till!

Stackars barn! Med en förlorare till far och en mor som är oförmögen att lösa sitt eget liv. Du följer dina egna föräldrars spår till punkt och pricka. För barnets bästa får vi hålla tummarna för att socialen tar hand om ungen inom de första 5 levnadsåren... Man borde fan ha licens för att få skaffa barn. Du fattar inte att du är rent av elak som släpper in ett barn i din situation! Fy fan...

2010-07-01 @ 13:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0