men heerregud vad dålig jag är..

.. nej då jag är bara en väldigt upptagen kvinna ;)

Förr förra helgen åkte jag till Norge och hade en sjukt rolig helg, tyvärr fick Z stanna hemma pga kennel hosta som han haft i 1½vecka nu och första hostfria dagen var i måndags..

Förra veckan var jag tvungen att ta semester pga av VÅRD AV HUND, kul kul.. mutter mutter.. Inte något kunde man göra heller..

En mycket uttråkad hund bor nu hos föräldrarna måndag tisdag onsdag, han håller på att gå under kan jag lova ;)

I söndags fick han göra debut i svärmor och hennes gubbes båt, det tyckte han var livet och njöt i fuulla drag !


Förra veckan hann jag med detta iaf :



Men det ska schysteras det ska bli kortare runt om så att säga ;P

Sen i helgen hann jag med detta:



Dom fick jag sm provnaglar, Tack Nettan, synd att det inte vart test bra ;)

Sen idag hann jag med detta:



Jag vart kär i denna underbara sommar klänning :D

Nej nu ska jag lägga mig och forsätta kolla på Ugly Betty!

TJING /S

PS. Visste ni att ett bi bajsar lika mycket som 10% av ett tändstickshuvud? DS.


Kommentarer
Postat av: Nina Jilla Viska

men så sjukt snygg du va då bruden !

2010-06-02 @ 14:12:43
URL: http://naijalindberg.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Hej! Ja vi tänkte göra det, nu så hade den värsta skiten blivit bortplockad men det finns ju mycket annat att fixa med :D

Jag tror/hoppas att Madde kommer på onsdag också och jag tror att Amy sa att hon skulle dit också, annars kan ju du och jag spåna kurser lite bara, haha :)

Jag är absolut intresserad av en studiegrupp om spår, jag och Aquena ska ju starta när vädret tillåter (hon pallar inte värmen) så det vore jättekul!



Kram!

2010-06-07 @ 23:31:16
URL: http://chosenangelsbonita.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0