Woohoo 69kg!!

Ja men vissa av er vet att jag och Kims syster Cathrine hade ett litet uppehåll från oktober till 1a Januari om godis och ONYTTIGT ;O, vilket vi höll och allt gick bra, vid start så startade jag på 74kg och förra veckan stod vågen 69kg och ja jag stod bara och log och gud så duktig jag har varit, dock måste jag börja träna ryggen igen eftersom jag har haft ont väldigt länge, fick atiinflamatoriska piller och har fortfarande lite ont, men ska träna upp musklerna nu också...

Kommer säkert bli lite hoppigt inlägg finns ju massor att skriva :)

Akilles kommer att omplaceras PUNKT!
Och Grattis till min fina kille för han fyllde 4år den 26e :D


Zs träning går framåt, han är så sjukt duktig och lättlärd och tack vare lite vägvisning av Denice så sitter fotplaceringen SJUKT BRA nu :D Hade sås vårt att bestämma mig hur jag skulle ha honom, är ju van vid en bamsebjörn vid benet lite svårare när valpen är hälften så stor, eller liten ;)
Vi håller på att träna plats med huvudet ner i backen vilket han fattade en vecka efter första försöket, nu är det i princip det mesta han bjuder på :P haha..
Har kommit på första låten till vårat första program vi ska uppträda med i höst, haha kommer bli så sjukt bra, kan ge en ledtråd det är en micheal låt ;)










Sen ska jag tävla med chefens briard i freestyle nu siktar vi på roslagens tävling den 25e :D

Har lite saker jag vill uppnå detta år med både om ekonomin fortsätter flyta på som den gör nu och andra mål..

x Ta körkort
x Göra en tatuering på ryggen med 3st stora lotusblommor längs ryggraden med tillbehör
x Lära mig mer om tollarjakten
x Försöka få ett LP1 innan årets slut
x Tävla i freestyle
x Träna för Svartberg förhoppningsvis 2dagar
x Genomföra min första freestyletävling som jag arrangerar via min klubb
x Skaffa en alldeles egen lägenhet så vi slipper vara beroende av alla andra!!
x Leva i nuet och stå på mig mer!


Ja hörni just nu kommer jag inte på så mycket mer, men endel mer saker kommer garanterat komma upp under året och då får jag nog fylla på listan :)

FÖRESTEN KIM HAR FÅTT JOBB IGEN!! Hoppas det håller länge denna gång!

Här kommer lite bilder på mannen från helgen han var i Motala och fick bära på kråkan :D

5,5månad gammal






TJING /S

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh va härligt att se! Ni är så duktiga, snygg position ni börjar få o "plats" verkar gå lätt som en plätt :) Jag hoppas och tror att du kommer att uppnå dina mål/planeringar under året.

Nu vill jag ha bort all denna snö så vi kan börja träna ordentligt, för Kim vill väl inte ha en död fågel inne i köket ;)

Kram kram från oss, Qinsi hälsar till sin snygga son!

2010-03-03 @ 00:31:31
URL: http://www.gildes.se
Postat av: Nina

Hejja vad snyggt de ser ut hurru ! men du glömde skriva in under mål att ni måste komma upp hit å hälsa på oxå ! måste skynda er nu innan ja börjar jobba oxå ;) puss på dej !

2010-03-04 @ 09:21:18
URL: http://naijalindberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du är duktig du vännen..

2010-03-08 @ 09:12:29
URL: http://fannyoberg.webblogg.se/
Postat av: Michelle

gulliga Z :D

får ta och försöka hitta någon träningsdag tycker jag ! :)

2010-03-11 @ 23:25:06
URL: http://michelleochjack.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0