2veckor kvar...

Japp 2veckor kvar till beräknad födsel idag :) Mycket spännande, dock har jag tänkt på hur förkrossad jag kommer bli om det inte finns något till oss. Efter att ha hittat en bättre parning efter den andra och komma till där jag och Lina ska jag säga så kommer det bli tufft. Tänk om det kommer ut 3tikar? Men man måste ju tänka lite negativt ändå för då blir man faktist inte lika besviken även om jag hoppas för allt i världen nu att det blir något...

Till lite annat smått och gott..

I fredags så begav vi oss till Hanna och Danne efter mycket om och men lekte lite lekar och hade riktigt trevligt med allt folk, sen begav vi oss till en hemmafest uppe i Vällingby, hade riktigt trevligt där med!
Vid halv 3 snåret gick jag och Kim hem och la oss för att sova...

Upp och göra sig iordning kissa hundar m.m. sen var vi på väg till Norrtälje. Väl framme vart det kramkalas och en välkomst drink. Alltid lika kul att träffa faster och farbror nu när man börjat träffa dom efter ett X antal år.
Vi började äta runt halv 2 och slutade inte äta för ens klockan var vid 9 tiden då jag, Kim och Stefan begav oss hemmåt.
Det bjöds på massa kallskuret småplcok, sllader av olika slag, guckor, ostar, kakor, mumsiga cocos bollar, tårtor, cheescake m.m. och JA vi var rätt så mätta och hade gått upp minst 2kg, men så är det alltid hos F&F man är lycklig!
För det finns ju inge bättre än mat? ;P

Farfar fyller 80år imorgon men eftersom jag inte vet om jag skriver då så får du ett JÄTTE GRATTIS från mig idag!!
Still going strong som sagt! :)


Bilden är lånad av roslagens flygklubb www.rfk.nu  


Nu ska jag och Kim ut i solen igen, vi tog en runda i Vällingby imorse och uträttade lite bankäraenden och handlade hem mat eftersom vi är själva denna vecka! A följde med och skötte sig galant bland barn, barnvagnar, bollar, hundar m.m. STOLT MATTE!

TJING /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0