Get loose!!

Haha, såg nya American Pie filmen "the book of love" i förrigår, helt ok faktist för att vara typ 6 eller 7e filmen :P MEN det var sjukt bra musik i filmen! Bör ses och bör lyssna på musiken, länk till var du hittar låtarna:
http://en.wikipedia.org/wiki/American_pie_7

(favoriter "get loose", "katmandu" och " Monday", är lite sugen på att göra ett freestyleprg. till Katmandu eller monday :P)


Förövrigt så är allt på topp igen, Kim och jag har haft en down period men allt har löst ut sig och det är bättre än någonsin :)
Z växer och blir större, har tappat två fram under käks tänder som nu börjat växa ut också.
Tyvärr
bara en kula men har börjat ge torkade hallonblad som sägs kan hjälpa, återstår att se..
Är fortfarande skeptisk...

Akilles och jag var på träning hos Helge i lördags ju med RESULTAT! Jag har aldrig haft denna kontakt med min hund!
Tänk vad som an hända när du hittar rätt verktyg för just DIN hund..
Dock så ska vi boka tid hos vet för hans analsäckar och jag tror jag måste byta foder igen.. suck..

Igår var det möte på klubben inför mässan i helgen efter så tränades det, Denice var där, Johanna och Karro, Ida, Amy och Madde och ja Z skötte sig exepmlariskt, är han för bra för att ha två kulor eller? Jag börjar tro det..
Vi körde kontakt vid sidan, där han nästa gick fot, och trots inkallningar skall och andra övningar så gick han vid min sida 8 av 10 gånger.
Vi tränar även läggande och sättande vilket inte är några problem alls och lite snurrar såklart ;)

Trivs fortfarande väldigt bra på jobbet och har ÄNTLIGEN kommit in i rytmen och mår bra och är pigg när jag kommer hem, nu har jag även fått vårens kurser inbokade, så för er som vill gå valp, unghund, freestyle eller ha kul med hund så ha koll på hundens hörnas hemsida !! :)

Livet leker och ingen stress inför jul, tack och lov! Orkar inte med julstress som alla andra faktist..
Inte så många julklappar i år heller så det gör ju sitt det med..

Nu ska jag ut med dogsen sätta i färg i håret medans Kim och Andreas är och handlar :) Öva lite nya trix med A som blir DÖDS trött av allt nytt, men det är tok kul han älskar det.
Det som är lite jobbigt är att lilla Z orkar mer än A när det gäller träning så man har svårt att hejda sig ibland..
Men men kul med en hund som VILL!! :D

TJING /S

Kommentarer
Postat av: linn

Skönt att det är bättre med karln din :)

Ha det bra!

Kram Linn

2009-12-12 @ 15:58:26
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0