Visste ni att det kommit snö?

Logotype HUND2009

Haha, lite ironiskt hur alla skriver, nu har snön kommit, NO SHIET säger jag :P

Helgen var galen :D Helt underbar!
I torsdags hann jag inte färga håret utan vi gick till Kanngjutarn och kollade film istället :)
Fredagen spenderades framför Idol med Kim och Jocke, tända ljus och god mat!

Lördags morgon var lite tung men upp kom jag och mot mässan bar det, trevligt och träffa massa folk man känner och inte träffar så ofta!

Efter mitt jobb pass så bar det av hemåt, in i en dusch klä upp sig och sen hann jag äta 4 köttbullar och 5 slevar makaroner sen skulle jag, Kim och Jocke åka till Näckrosen.
Planen var att besöka min arbetskollega som skulle ha lite fest och sedan dra ut, MEN det vart en låååång natt hos Helena och hennes sambo. Jonas kom dit med sitt pack och gitarr och ja, vi hade en sjukt bra kväll som slutade kl. 5 utanför näckrosens tunnelbana där Micke satt och spelade gitarr vi sjöng och vi fick till och med publik som sjöng med! Filmade flera gånger och igår när vi kollade så funkade inte ljudet :( Jag ska ordna en film på Speciellt Micke som har en grym röst (enligt mig).
Hemma var vi halv 7 och åt en varsin panpizza jag och Kim :P
Jag gick upp 11 och åkte till mässan, då låg det 3 däckade pojkar här, Stefan, Jocke och Kim :P

Söndagen bjöd på massa skoj och en sjudundrandes BIS final!
Trött var jag igår när jag gick upp halv 6 för att vara på jobbet till 7, dock somnade jag kvart över 9 på söndagen så var rätt utvilad :P
Igår färgade jag håret äntligen och klippte mig själv, Kim fick hjälpa till i bak, vart helt ok var så skönt att få borta alla slitna toppar!! Men luggen vart lite knas, men vad hade jag räknat med ;P

Idag var inte min dag, inget har gått som jag vill, öppnade igen och ska även göra det imorgon, dock har snön fått mig på bättre humör. Gick en långsväng efter jobbet med killarna och oj vad dom röjde och älskade livet :)
Lycka på hög nivå!

Imorgon ska jag göra mina naglar julfina hos Fanny, ÄNTLIGEN har saknat dom sååå!!

Nej nu ska jag gå och klämma på Kims rumpa! TJING /S


Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: monkan

Jag vill också klämma på någons rumpa ;)

2009-12-15 @ 23:29:17
Postat av: Wiman

Vore kul att se hur det låter via en mobil kamera:) hade en skojig kväll iallfall.

Säg till om du får igång filmen och ljudet!

2009-12-15 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0