En ny rackare..

Japp nu ska jag tillbaka till blogg.se, på min blogg via hemsidan så funkar nämligen inte det att lägga en bild och lite text och sen bild efter det igen, så jag tutar och kör på detta istället!

Veckan som gått har varit så sjukt bra.
I tisdags åkte jag och Kim in till Skansen m Cissi och Fredrik, vi gick en sväng och kollade djuren, drack lite, åt lite och kollade lite till. Tillslut så var det dags för allsång som vi alla väntat på. Mycket bra med lite extra krut i blodet också ;P
Vi hade riktigt kul och sen så när allting var slut och vi var på väg ut så fick vi gratis ticets in till grönan, YES tänkte vi och dumma som vi var köpte Fredrik ett häfte och vi satte oss i INSAIN! OMG tänkte jag och det ända jag tänkte var att jag kommer spy, alkohol och grönan BAD COMBO! Men jag tror den aldrig kommer vara så rolig som den var då.. Moahaah...
Sen var det dags för grabbarna att Gambla lite också, så Kim vann en blå hatt, ett hula-hula band och jag köpte mig ett par jätte briller för vi aldrig vann dom :P
Sen bar det av hemmåt med köttbullar och makaroner på tunnelbanan så mådde vi riktigt bra efter en lyckad dag..
    
   
   
    
 Vi kallas numera Familjen Addams.... MOAHAHAHA!
   
 

Onsdagen åkte vi ut till Blidö för lite extra semester, eftersom Kim nu är arbetssökande igen så tog vi vårt pick och pack och hund och begav oss med C& F för en härlig liten weekend. Akilles tyckte det var tok skönt att få springa runt och vara galen. Vi öppnade första efter en stund och efter nån timme dyker Olson upp på uppfarten, MYCKET TREVLIGT! och ja kvällen vart sjukt bra, god grillad mat, spel och alkhol igen...
Sen regnade det och det gjorde det även dagen efter, lite segt men vi roade oss med återställare powernaps, film, och mera spel. Idag sov vi lite väl länge, men C gjorde som föregående morgon en riktigt bra frukost sen städa vi och gick en promenad till vattnet för att sen bege oss hemåt, Mycket trevligt var det, tack vänner!

      
 Gissa instrumentet!?
     

Ikväll blir det nog lugnt, men man vet aldrig...

TINGELING /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0