Fasiken vad tiden går...

Tick tack tick tack...

2v och 6dagar kvar till beräknad födsel!

I fredags åt vi middag hos Hanna och Duffer drack gott och åt Lax med kokos och lime och citron ris och Aubergine, MUMS Efter mycket om och men så gick vi hem till oss och visade lägenheten och A fick sällskap igen :)
En mycket trevlig kväll!

Lördagsmorgon UPP OCH HOPPA!
MOT VAXHOLM!
Mötte upp Hanna och Danne och Emma och Jocke och begav oss till båten, en riktigt mysig dag med massa valp mys, lite dricka, pizza, sitta på filt i gräset, mumsiga glassar och galenpannor till vänner!
Väl hemma så var det raka vägen till Chibba som hade grillning, trevligt vart det, lite sega var vi dock, jag var mer taggad på fredagen.
MEN när vi väl satte igång en galen lek så hade jag så ont i magen och käkarna att jag bara ville lägga mig på golvet och garva ännu mer, Beskrivning:
Jag är en rörelse till exepmpelt dansa hula hula
Nu ska jag skicka viadre rörelse till någon annan
till exempelt till Kim som är micheal jackson när han tar sig i skrevet
Då ska jag göra min röresle först och sen hans, när han ser det ska han göra sin rörelse och sen någon annans.
Hajjar ni? ;P

Söndagsmorgonen var seg, Kim var iväg och spelade golf medans jag låg hemma och kollade på Askungen 3 och tarzan , bästa kommentaren " flodhästen hörde av sig, Han ville ha tillbaka sin kropp!"
MOahahhahahha, galet elaka dom är på ett fint sätt i disneyfilmer :P



Sen fick jag magknip och kim somnade väl hemma, så hans fotbollslir och min promenad vart inte av.

Igår var jag iväg med mamma på IKEA, köpte lådor och röjde jäääärnet här hemma, as nice vart det och nu fick jag äntligen bort hurtsen som förförljt oss sen innan jag flyttade till Solna med Bim!
Köpte lite annat smått och gott också...

Och nu sitter jag här rätt nöjd, har anmält mig till en freestyle instruktörsutbildning i november, har skickat ut mail till alla som gått kurs hos oss på VHU, mailat ut info för kommande kursdeltagare, betalat räkningar, har världens finaste pojkvän som ställer mitt huvud till rätta när det kommit lite på sne, jag har riktigt bra vänner som förstår och även om det är tunnt i plånboken så lär man sig värdera allt annat på ett mycket bra sätt!
Och vi väntar valp :D hoppas hoppas hoppas
Tänk er en liten sån här hemma hos oss:


Lånad av www.hummelviksgarden.com
det är Nova 8veckor gammal!  www.sangilak.se


TJING /S

Kommentarer
Postat av: silvia

men vilken sötnooos, pussa

2009-08-05 @ 17:37:48
URL: http://www.thisgordon.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0