Helg!

Japp nu är det helg igen, inte gjort så mycket dessa dagar har varit så trött, har inte kunnat sova bra alls, sovit max 3timmar på rad innan jag vaknat och snurrat mig några varv innan jag kunnat somna om!
Men snart kommer min livs kärlek hem och ja jag älskar att sakna honom hur jobbigt det än är så är det sjukt nyttigt!!



Igår var Isbelle här, vi mötte i Vällingby handlade lite tjock korv, potatis sallad, gubbar och glass och lagade lite mat, snackade massa eftersom hon kommit hem från en tripp i europa nyligen :) MYCKET TREVLIGT!!

Idag när jag kom hem tog jag en kort cykelrunda med A, det var alldelse för kvavt och när solen tittade fram kollade A på mig som att nu cyklar vi hem va.... tihii.. men lite motion fick vi!!

Skickar en hälsning till min sjuka faster som vi skulle till ikväll!
Och en jätte kram till Chris och Pajjen!!

Nu ska jag hoppa in i en dusch, vi ska in till stan lite senare och träffa vänner..!

TJING /S


My lips
On your lips
Your body heat
Lingers on me
Oh, what a night
God, am I obsessed
With this man
Of my dreams

So I hide
Try to lie
Only the nightingale
Sings the truth

But the rushing of my blood
Is like rivers running wild
And I got no control
And I know...

You're my world!
You're the moon and stars above
You're the reason I know
Love, love, love
My only cause for bein'
You're my world!
You're the owner of my heart
Always close when we're apart
You know
You're my heart, my soul, my reason
You're my world

With hands
So soft and gentle
You touch
The very core of me

But the rushing of my blood
Is like rivers running wild
And I got no control
And I know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0