HELGEN SOM GICK...

På fredagen åkte jag ut till Lina på Munsö och sov kvar, vi snackade massa åt popcorn och spelade kort med hennes söner. På morgonen tog vi en lång promenad i solen sen småå pysslade vi lite, och SJÄLVKLART var jag tvungen att gosa så mycket som möjligt med lilla Cookie på 5veckor!

Väl hemskjusad så var det bara att börja göra sig iordning för kvällens bravader, Kims kusin fyllde 18år. Så vi gick hem till dom runt 4snåret, fick fika, åt mat, dansade med hela släkten och JA hela släkten dansar, UNDEBART, är riktigt glad att jag kommit in i denna härliga familj. Senare runt 23 så drog vi oss in mot stan och hamnade på en bar som heter Catalina för 18åringar, och ja vi hade trevligt men jag har aldrig svettats så mycket av att stå still, INGEN luft därinne, aldrig varit med om liknande....
Men som sagt vi hade riktigt kul och en bra kväll!

Söndagen var si så där...

Måndagen började jag jobba igen och igår så åkte jag iväg och träffade nyfunna hundvänner, som jag troligtvis kommer träna mycket med framöver.. :)
Vi var borta i Tullinge och tränade och jag och A körde passivitets träning vilket gick hur bra som helst faktist.
Mycket lovande för framtiden... ;P

Ultraljud på onsdag.... spännande....

Tjing /S

                                          


Kommentarer
Postat av: cecilia

OMG!! Sandra är du med barn!??!?!??!

2009-07-15 @ 12:03:44
URL: http://snortaresynd.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tror du jag hade druckit alkohol som jag gjort då :P?

2009-07-15 @ 13:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0