Skönt...

Min vardag:
Igår morse åkte min karl iväg, och jag vart GALET orolig  när jag inte hörde av honom förns idag på dagen... NOLL MOTAGNING i Mörkret i Dalarna som det heter...
Knasigt att man saknar en peron mer när man inte kan få tag på dom...
Idag efter jobbet så åkte jag till bror och Jennie som var hos hennes föräldrar själva, gjorde äggmackor till mig och bror och väntade in Jennie och Jocke, sen vart det tacos till middag. Trevligt :)




Hundgöra:
Igår kväll åkte jag med mor&far och lillebror (dom kör båt ute vid Lida) till Tullinge där jag mötte upp träningsgruppen jag beökte förra tisdagen, lika trevligt denna gång och mera pepping, A och jag körde passivitet igen vilket gick ännu bättre denna gång, körde några fotsträckor och sen var det passitivitet igen..
Pratade mycket med H ang tollare och har fått massa bra tips nu :)
Gjordes ultraljud imorse där dom såg minst tre stycken, nu är det bara 3½v kvar till touch down!!
Man ska ju inte hoppas för mycket men lite iaf att det blir något till oss.
Idag efter jag och A var hos jennie och stefan så gick vi till klubben och träffat människorna, mer passivitet och sen körde jag lite freestyle kombinationer och lite fotgående och svängar på plats, det går framåt :D
Mycket trevligt båda dagarna!!



TJING /S

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja visst är de tokigt jobbigt!! Men snart är dom hemma! :)

2009-07-23 @ 20:35:44
URL: http://fannyoberg.fnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0