OJ OJ OJ....


Z 12veckor!






... vad dålig jag har varit!! Jag har varit så upptagen med mina hundar, mitt jobb, vänner och Kim ja ett liv helt enkelt ;)

Vi kör en snabb rep av vad som hänt:

PINK KONSEEEEEERT!!!!!
MAGAAAD vad hon är otroligt bra! Hon är så äkta och hennes musik är så grymt bra! Har massa filmklipp vet ej om man kan lägga upp på youtube dock men lägger upp lite halvdåliga bilder ;)


(klicka på bilderna så blir dom större)

 
Globen var såklart rosa!!


Såklart en grym OPENING!


SOOO HOT!


And the finish!

- Det har varit kursavslut på allmänlydnadskursen

- Z fyllde 12veckor och fick valp vaccin och rabies spruta, han vägde förra torsdagen 7kg

- Z har haft löss efter vi var på Himmelska hundar, det botade vi dagen efter genom schamponera honom och Akilles och hundar som varit med dom efter lördagen!

- Kim var på kryssning i fredags så Karin var här kollade idol och "paranormal activity" och den ska man INTE se om man ska sova själv sen!
Det
som var läskigt med det var att när jag och hundarna skulle lägga oss satte jag på "torkel i knipa", men innan jag satt på filmen så är det någonting som Z blir rädd för och tömmer anal säckar och kissar på sig, tror ni DÅ jag kunde somna?? NEJ! Så mer än halva Torkel spelades innan jag kunde slockna..

- Lördagen så tog vi en lite längre promenad på halvtimme tänkte jag men vi gick vilse i skogen jag A och Z så vi kom inte hem förens 1½ timmes senare, sen hade jag iaf 2trött hundar så jag passade på att titta på en johan falk film och UPP, sen kom en full Kim hem och vi begav oss till Kanngjutar´n för mat och film, det vart terminator och den var heeelt ok!! :)

Här har jag en gammal klass kompis Magnus Weideskog som klättrar sig upp i musik branschen, riktigt bra!!
YOU NEEEEED TO LISTEN!!!




Sen har vi en liten MOVIE på Z såklart, efter 4minuter så trampade vi ner i lådan, satan i gatan vad han tänkte :P
Men nu är det inga problem såklart ;)




TJING/ S

Kommentarer
Postat av: Helena & mamma Qinsi

Mamma Qinsi är sååå stolt över sin smarta son :)

och Helena är imponerad av Sandras tålamod.

Ni är ett super team tillsammans!

Kram

2009-11-20 @ 14:02:23
URL: http://www.qinsi.webb.se
Postat av: Kristin

Försökte skriva en kommentar tidigare men min dator håller nog på att klappa ihop för då fungerade bara cirka varannan bokstav på tangentbordet...



Det låter verkligen som att konserten var superbra, skönt att höra att den verkligen levde upp till dina förväntningar!



Så skönt att det gick så snabbt att bli av med lössen vilket jag gissar att även killarna tycker så de slipper klåda.



Sån duktig kille på filmen, det ska bli så kul att ses igen på söndag vilket jag även tror Moira tycker (eller ja, hon ser väl fram emot att hoppa på brorsan i vanlig ordning ;)).



Moira hälsar även brorsan grattis på 3-månaders dagen!

Kramar från Tullinge

2009-11-20 @ 16:50:40
URL: http://ksvee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0