>!#"¤%#¤&¤)#=Q)"&/#¤&%¤

Ungefär så känner jag just nu..
Igår var en sjukt dålig dag för fröken Sandra Öberg, det startade med att jag vaknade kl. 9, alltså när jag börjar på jobbet, en timme senare staplade jag in där som ett stolpskott och gick ut med mina hundar, väl utanför en bit längre bort på en parkering som jag går förbi så står en taxi och en bil kommer som tycker att han är tok smidig och kör rätt in i dörren!?! Vilken dålig start, japp!

Väl vid lunch så ska jag precis sätta mig och käka och jag välter ut glaset med vatten över bordet och sedan när jag ska torka upp så välter jag ut det EN GÅNG TILL! SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skönt var det att få åka hem efter stängning och gå ut med dogsen som jag sedan badade, vilket jag inser att Akilles har fullt med sårskorpor och eksem, ÅH NEJ! Mina tankar börjar snurra utan att ens tänka klart, jag tänker att han har fått typisk schäfer klåda och jag bröt ihop, väl ute när han skakade av sig så började tårarna komma, jag orkar inte längre.. Varför ska han råka ut för allt och vara sjuk hela tiden??
Räcker det inte med
Analsäckarna
Stressmage
Allergisk mot ett antibiotika
Höftfel

Ja listan kommer väl fyllas på..

Jag klappade ihop och messade med Z uppfödare som tog mitt förnuft till fånga och sa att det var lus schampot!
SÅKLART!
Han är bara EXTRA KÄNSLIG!!!
Jävla schäferjävlar!! (känner jag just nu)

Mina tankar for iväg att om han hade fått klåda så vet jag helt ärligt itne om jag hade låtit honom få vara kvar i livet, så fort han stressar upp så blir han dålig i magen, hans analsäckar är itne att leka med och ja höfterna väntar jag bara på att han ska visa ett tecken på att han har ritkigt ont.. suck..

Men Kim la armen om mig och sa Älskling det ordnar sig, att känna hans stöd gör en helt varm om hjärtat!
Det som fortfarande gnager är att Z bara har en kula, ska jag ha den oturen?
Jag som vill ställa ut och tävla, inte bara i Sverige!?

(man får tävla i svenska tävlingar ej internationella)
Ska jag inte få mina championat som jag nu så länge sträva efter?
.....

Idag var iaf en bra dag, jag har en sjukt bra chef som ställer upp! Och på tisdag så kan jag förhoppningsvis kalla henne för min egna personliga coach, vi ska ta tag i Akilles utfall förhoppningsvis.. (håller alla tummar och tår).

Förra veckan fick jag föresten veta att en arbetskollega har som husdjur en
afrikans jätte snigel!
Haha jag trodde jag skulle vika mig av skratt, men när jag fick se den vart jag bara chockad, Leo som han heter ser ut ungefär såhär;



GIGANTISK!!!
(ni bör även veta att hon även jobbar på Akvaria och är väldigt farsinerad av vattendjur)


Ja för att vara lite positiv så stöttar ju Kim mig iaf och jag har väldigt bra vänner runt om mig som håller mig på rätt bana. Och världens charmigaste och goaste hundar som jag älskar så otroligt mycket!

Ikväll blir det att se Twilight Saga - New Moon
Hoppas den är lika bra som den första!! :)

TJING /S


Kommentarer
Postat av: jocke

hon med sniglarna.. har hon schäfer/schäfrar också? bor i bromma någonstans. Isånnafall fråga om hon brukar hänga på backpacking.se, jag är admin där haha.

2009-11-24 @ 19:42:24
Postat av: Karro och King :)

Aouch en sån dag, häligt häligt ;) Men du ska se att det blir bättre snart. Va tyckte du om New Moon? :)

2009-12-01 @ 14:24:19
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0