Nytatuerad, nytt jobb och nya ambitioner!?



Denna vackra bukett kom Kim hem med i fredags :D


Igår var Kim och jag iväg och tatuerade oss hos en ny polare till mig via hundklubben.
Mycket fint vart det ;



Kim gjorde två stjärnor på varsin sida av magen ovanför byxkanten, MYCKET SEXIGT!
Ingen bild tyvärr..

I torsdags så slängde jag iväg en jobbansökan på ett hunddagis i Solna, trodde inte det skulle bli något MEN
efter 2timmar så fick jag svar;
intervju imorgon kl. 14?
Japp jag kommer!!
Berättade om mig, mitt sätt och min passion för hundar.
Jag fick till svar;
Ja, ne jag har nog inte så mycket att tillägga jag har bestämt mig..

Idag provjobbade jag, blev erbjuden jobbet och skrev kontrakt!
WOOHOOO!!!
Dom verkar hur bra som helst och människor i min stil som jobbar där, dunder härliga och ärliga människor som jag känner att jag kommer trivas med.
:D

Här kommer lite fräscha bilder på vår lilleman som är så sjutk underbar!
(klicka på bilderna så blir dom större) 
  
Man måste ju utsätta dom för allt visst?? :)

 
En av hans nya bästa kompisar Ozzy
och nu kan vi faktist sova emot varandra och gosa lite i pälsen ;)

Ska försöka ta lite utebilder snart också :)

TJING /S


Kommentarer
Postat av: Elin

Åååååh han är ju alldeles för söt!!! :)

Och grattis till jobbet, vad roligt! Det är ju verkligen en dröm att kunna jobba med hundar... Åh, jag är avundsjuk! Om du vill berätta är jag nyfiken vad man får för lön på ett hunddagis...? Du måste ju inte berätta om du inte vill, men jag är nyfiken... :)

2009-10-27 @ 21:05:31
URL: http://koiruliini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0