2veckor och 2dagar kvar...

..sen kommer vi hämta hem våran lilla Z :) Det står mellan mörk och ljusblå igen, men just nu lutar det mer åt ljusblå, där ser man vad saker och ting kan ändra sig!

Lördagen bjöd på många skratt och en bild säger mer än tusen ord därför lägger jag upp denna hemska bild!


Söndagen bjöd på 1åes kalas, jag hade ju tänkt åka även denna dag på freestyle SM men kom på att Kims kusins lilla barn Tilda fyllde år, lite små seg efter kvällens bravader så åkte vi iaf dit och hade trevligt :)

Appropå freestyle så är detta ett av mina absoluta favorit freestyle prgram någonsin:
http://www.youtube.com/watch?v=HqbVbPvlDoM


Ibland blir jag så fundersam, varför ska man bli ovänner för att en part säger ifrån?
Varför kan folk inte ta kritik?
Varför kan itne folk vara partiska i rätt situationer?
Jag vill ha vänner vare sig det är nära eller en man kanske bara säger hej till, som säger vad dom tycker, som jag vågar säga till vad jag tycker och man ska kunna disskutera saker och inte bara slå ner på någon annan för att det inte passar en själv..
Ja jag är glad att jag har vänner där jag kan säga ifrån, säga vad jag tycker och tänker och dom tycker iaf om mig för den jag är, för det gäller att ge och ta, right?

..säkert något förvirrande för alla men ibland måste man få spotta ut lite tankar..

Nej nu ska jag mysa lite med Kim och hoppas på att tiden går fort till den 8e när vi ska häls apå puppisarna innan hämtning :)

TJING /S


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e söt

2009-10-02 @ 23:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0