Grattis på 5veckors dagen!

Idag fyller valparna hela 5veckor och dom är helt bedårande!!
Här under är MR mörkblå, en av kandidaterna till att flytta hem till familjen Öberg /Mattsson

(klicka på bilden för att gå till resten av bilderna under valpar/aktuell kull):


Idag började det ÖS REGNA när jag cyklade och den spelade ingen roll vad jag använde, jag vart tok blöt iaf så en kall frusen Sandra kom hem efter jobbet idag.

Har haft Sophia här som hjälpt mig lite med bokföringen och ett prgram hon ordnat, hon praktiserar ju faktist hos mig :P

Akilles ligger nöjd brevid mig i soffan, vi kollar på IDOL såklart ;)
Lite favorit låtar just nu:
- Dance with somebody/Mando Diao
- Day N Night/ Kid cudi
- Knock you down/ Keri hilson, Ne-Yo, Kanye West
- Love we deal with/ Million Stylez
- Love game/ Lady Gaga
Mad world/ Adam Lambert
Mama Do/ Pixie Lott
Thats not my name/?

Imorgon är det fredag och Fredrik och Cissi ska göra oss sällskap :)
Det blir mys middag, film och svullande!!

Tjing /S


Kommentarer
Postat av: Mimmi

hej Sandra. Vart så nyfiken när du skrev att du skulle skaffa valp så var tvungen att kika in här. Trodde du skulle skaffa en till schäfer men nu kom jag ju på hur förtjust i tollare du var/är! Gud vad härligt :D



Måste ju våra puppisar träffas och leka =D

2009-09-27 @ 22:09:30
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Danne

Får Kimpa ännu mer konkurens nu? Snart måste han ju boka tid för att få till det:) när kommer den hem till er? Jag och Hanna måste komma över direkt dååååå!:) ciao! / Dan The Man

2009-09-29 @ 13:40:57
URL: http://Dannestrandberg.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0