JAG LEVER!

Jag har inte haft internet sen förra måndagen därav uppehåll...

Mycket har hänt,
jag har sagt upp kontakter..
Folk som inte kan vara mogna nog att säga som det är har itne i mitt liv att göra...
Akilles ska opereras den 14sep.
Valparna fyller idag 2v och vi ska hälsa på den 13sep.. för att hålla koll kika in på www.gildes.se
Sitter just nu hos Chris och hennes goa valpar som fyller 7v på måndag, är du sugen på en dvärgpinscher med sjukt bra mentalitet kontakta Chris på www.prinsens.se
Akilles och jag kör en del shaping, vi har lärt in höger tass som nummer ett och vänster som nummer två, vi har även börjat träna med visselpipa!
Kim och jag har det bra själva i vår lägenhet..
Snart fyller han år..
Kanske kommer jag synas på TV ? !!

Nu ska vi ta kort på sötnosarna! Ska nog pula ner en i väskan ;)

TJING /S

Kommentarer
Postat av: Kristin

Härligt att se livstecken härifrån ;) och skönt att operation är inbokad för din lillkille så han blir av med sina besvär!



Tänk att två veckor redan har gått... Jag hoppas verkligen ni tar med er kamera och fotar MYCKET nästa vecka så jag får se många bilder på tre veckors bebisarna!!!

Kram Kristin

2009-09-03 @ 17:22:57
URL: http://www.ksvee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0