Lördag!

Igår kväll var Cissi och Fredrik här, vi åt fläsk karre och "Våffel" potatis, sen åt vi massa godis och chocklad pudding och grädde :) Vi åkte även bort till Preem för att hyra film, det vart "The Haunting in Conecticut" (Tyst C eller Cissi ;)), vi hyrde även "grand torino" men vi orkade itne kolla på den :P



Imorse gick jag upp halv 8 för att bege mig mot Farsta strand där jag vart upp plockade av gulliga Kristin för att sen åka ut till Ågesta där Freestyle SM hålls. Vi mötte Helena (helena är hon som har Qinsi som är mamma till våran valp) där och sen bänkade vi oss vid ringen och satt där igenom 12 ekipage som tävlade, mycket givande och väldigt roliga program som visades upp!
Dock vart jag lagom chockad över resultaten sen.. Hmm..



Men iaf så var det en trevlig dag och jag satte mig på tuben hem för att möta Karin och Dallas vid Grimsta IP så vi tog en 45min promenad och för mig och A vvart det 1½ timme.

(klicka på bilderna så blir dom större)

  
 

Jag har en så sjukt bra hund, går lös hela tiden, lyssnar sjukt bra och springer inte fram till andra! Jag är nöjd med det jag kämpat med så länge nu! Tack till vissa själar som hjälpt mig genom åren, ingen nämnd ingen glömd!

Fick även veta att det troligtvis blir denna krake som flyttar hem till oss om allt känns bra osv när vi åker ner och hälsar på den 8e :) Tack Karin för att du gör det möjligt för oss!!



Nu ska jag nog vila mig lite innan vi ska käka lite middag och sedan gå över till Cathrine och Andreas för att ha en skön hemmakväll! Det blir nog galet som vanligt :P


Cathrine och Jonathan vintern -07/08

Ha en skön kväll! TJING /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0