I´m baaaack!!

Ja hörni det har varit en tung och tråkig tid men som börjar lätta nu, så därför ska vi lämna det bakom oss så ska jag berätta det braiga i mitt liv!

Z växer så det knakar, vilken kontaktsökande hund, det är så jäkla kul att träna honom, vi har ju börjat med syster Moira en kurs för Lotta Linusson tävlingsinriktad valpkurs vilket är superkul, så mycket tankar och funderingar och iblöand känns det som man ställer så dumma frågor, men vill ju ha allt på rätt sida eftersom vi ska tävla i SM! :D

I helgen var han nere hos uppfödaren eftersom jag var tokförkyld och ställdes ut och fick träffa

Molly, Hektor, Mamma Qinsi, Moira ( och Z längst till höger)

Molly, Hektor, Qinsi Moira & Z

Det gick tok bra för allihopa i Mjölby:
Hektor BIR valp och BIG 4
Molly blev BIM valp
Z 1a med HP 2a bästa hane
Moira 1a med HP 2 bästa tik

Och mamma Qinsi vart av 50tollare BIR och BIS 4a :D


Akilles ska ju omplaceras i måndags kväll hade vi besök av ett par och på torsdag ska vi träffas med deras hund dom har och promenera, jag hoppas detta komemr gå så bra, för jag kände att det klickade med dom två! Två barn på 13 och 17år bor på landet och åker på båtsemester :D
Beslutet känns mer än rätt nu när jag ntligen har haft några som avrit och hälsat på!!

Nej nu ska jag jobba! TJING /S

Kommentarer
Postat av: Nina Jilla Viska

men så stor han har blivit nu Z !

va kul all läsa att de går framåt å känns bra på Akilles fronten. tänker på er här uppe i lule babe..

2010-02-17 @ 09:04:31
URL: http://naijalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0