MMM härliga helg!

Javisst har den varit mysig!!
Igår på EM så åkte jag och Z till Steffi för inväntning av dom andra och för att hundarna skulle träffas innan alla kom så det inte vart för mycket för lilleman. Dom skällde ut han rejält och sen gick allt som en dans på rosor :)
Dock kom jag på att jag hade åkt en timme för tidigt haha, mobilen som jag bytte till hade inte ändrats på tiden..
Men men aldrig fel att umgås lite extra med Steffi! ;)

Kvällen bjöd på så mycket skratt så vi låg nästan dubbelvikta hela högen, vi hade jätte trevligt och drack och åt gott! Tack Steffi för en mycket bra kväll!

Jag och Z var hemma halv 3, då gick vi och tok sov båda två för att stiga upp kl. 9.30 för att bege oss till valpkursen som var på Vällingby BK idag. Akilles fick även följa med som support idag :)
Efter det så kom Denice med tre av sina flickor, Akilles vart ju överlycklig då hans livs kärlek, Roxy var med!



Vi satt först och drog en update om våra liv :P Sen tog vi en promenad över Viksjö golfbana och sedan gick vi in och började träna trix. Jag är alltid lika farsinerad över Denice passion för hundträning, hennes ideer och hur hon löser situationer. Jag kan sitta som ett fån och bara titta när hon tränar sina flickor.

Men där emellan så tränade jag såklart lilleman, vi har börjat snurra träning och slalom och sen fick han sitta och titta på när vi försökte lära A att lägga sin högra tass över den vänsta och tvärt om.
A tyckte dock att han skulle trycka nosen emot, spela död och äta papptallriken :P Men tillslut lyckades vi komma en bit på vägen med min guldfisk i skål ;)

Väl hemma är jag helt slut.. Blir tidig sänggång för en ny vecka med nya äventyr som födelsedagar, veterinärkväll på hundklubben, hundträning, och äntligen freestyle instruktörs utbildningen för Emma och Frida som jag har längtat efter så otroligt mycket!!

Nej nu ska jag ta och softa, för jag har två döda hundar här hemma så kan göra det hur mycket jag vill ;) !

TJING /S


Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Vilken fin bild :)

2009-11-24 @ 09:17:06
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0