Prinsen har anlänt!

Igår hämtade vi våra lilla Z, han är hur charmig som helst och allt känns så rätt, vi fick även se ett stjärnfall på vägen hem, då kände jag att det var ment to be :D

När vi satte dom i bilen så tog det ca 10min till och från av gnäll och skrik och tystnad innan dom vart helt tysta.
Z la sig även på rygg och sov, snacka om att nöja sig med situtionen :P
Sen sov dom heeeeela vägen till Tumba där vi fick åka med Helena resten av vägen hem.

När vi väl var hemma så höll jag lillskiten uppe i knät så A fick lukta inga problem, när vi släppte ner Z så gick A cirklar runt, vad är detta för något du släpat med dig typ :P
Haha, sen var allt ok!

Väl inne så gick allt bra Z sprang runt och nosade överallt för att upptäcka, han gick till och med in i hyllan och gnagde lite på gamla märgben som låg där :P haha..
Han fick sig en liten snyting av A när han kom för nära maten så det gör han nog inte igen..
 
Han har smält in väldigt bra, just nu vilar han vid min fot..

Igår när han fick ligga i buren så pep han ca 3-4minuter sen somnade han ovaggad :) Kim tog ut han imorse vid 6 och kissade, in i buren och sov ca halvtimme, sen ville han inte vara inlåst längre, så jag tog upp båda hundarna i sängen och Z la sig på rygg och tyckte att här ska jag nog sova :P
Men han skojade för sen vart han en liten terrorist :P Bit i örat, näsan, håret, dra lite i kuddfodralet..
Sen har vi ätit frukost bajsat och kissat inne för matte har inte kommit in i rutiner ännu, men det kommer det med!

Jag vill tacka Ninni m familj och Helena för en underbar individ som vi hoppas ska få leva med ett långt och lyckligt liv, han har redan förgyllt våran vardag!

Nej nu ska vi gå ut i kylan, USCH!

TJING/ S



Liten blir stor;
    


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad söt han är! :D



0763221684



Puss från oss

2009-10-16 @ 12:27:09
URL: http://denmodigelillagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0