WIIIIHOOOO!!!

Nästa vecka flyttar Kim, jag och Z till sumpan, en JÄÄÄÄTTE fräsch 1a som jag tror vi kommer stormtrivas i. ett vitt andra hands kontrakt som känns toppen :)
Nu ska vi bara se till så Kim får helt fast jobb och söka egen lägenhet :)

Igår kväll var vi hemma hos Kims syster och åt grillat, fy fasiken vad gott det var!!
Vi sov kvar och tog en promenad hem imorse i solen :)

Sen åkte jag ut till Lidingö för ett slutprov som min instruktör hade för sina lärare då vi gått en koppel kurs och hon skulle berätta om projektet (mig och Z) och visa upp, gick galant, dock lite långt att åka men vad gör man iten ;)

Nej nu måste jag vila lite är tok trött efter att legat och halvslummra hela morgonen från 7-9 för att man hörde Jonathan ropa, Mamma kan du göra det, Mamma kan vi göra si eller så.. Haha galen panna den där :P

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg :)

TJING /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0