Så mycket att göra och så lite tid!!

Ja man märker ju att en valp tar upp MYCKET tid av ens vardag, dessutom har han börjat kissa oftare ute så det händer olyckor hemma fortfarande.. SUCK!

Men vad har hänt då, jo massa HUND, umgäng, shopping och ett och annat bråk..

Förra helgen var jag på instruktörs utbildning i freestyle för Emma Willblad och Frida Binett, vilket var den bästa jag varit på. Det var så kul och givande till och med Nova blev trött vilket jag itne trodde kunde hända :P
Men nu ska jag bara mitt projekt som kommer gå av stapeln sista helgen i januari :), sen hoppas jag kunna vara en färdig instruktör!

Jag har köpt hundskor as bra!
Jag har köpt lite små grejer hem nu inför julen och smått och gott.
Så nu har även vi julfint hemma :)


I fredags efter jobbet tog jag en långprom till hässelby gård och fick kolla in Denice nya lägenhet, satt där och snacka skit ett tag, sen tog jag tunnelbanan hem.

Lördagen steg jag upp för att träffa Helge som hjälpte mig med Akilles så nu får vi se om denna lösning funkar!
Efter det så kom Steffi och Ida och hämtade mig och A, och så begav vi oss ut till DH och hundöarna, där vi vandrade runt en timma.
Sen vart det lunch på grillen, hämta Z och hem till Steffi där vi väntade in Jim och Kim :) Sen gjorde vi en super god middag och kollade på en film som var riktigt bra!
Alla 5hundar skötte sig ypperligt!

Idag så steg jag upp vid kvart över 8 och gjorde iordning mitt bagage och Z och åkte till Hässelby gård för att möta upp Denice och sen åkte vi till hundklubben där vi hade ordnat avslutning med tipsrunda, lydnadstävling och trixtävling.
En mycket trevlig dag med många skratt!

Väl hemma hoppade jag in i en dusch, tog min ryggsäck för att bege mig till Vällingby där jag köpte pepparkaksformar, deg, lite mat, en adventsljusstake och lite annat.
Sen kom Fredrik och Cissi och vi åkte hem, sen kom även Kim som hade varit på ekerö för att hämta soffor då joel som har lägenheten hade sålt sin fick vi veta i torsdags, snällt va? Snabba ryck och det var ju tur att Kims mor hade två soffor som stod och skräpade..!
Sen har vi bakat och ätit korvstroganoff och nu ska jag ta och röja rejält så det ser ut som ett hem igen!
Efter hämtningen av soffan..

En ny vecka och nya tag!!

TJING /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0