Tårarna rinner...

Alldeles nyss läste jag en mening på facebook och jag fick en rysning genom hela kroppen och nu rinner tårarna, en väns dvärgpinscher har fått gå vidare till regnbågsbron, en av dom finaste killarna i världen!
Han har fått besöka oss några gånger och jag har varit med honom som valp, snart 5år gammal och så sjuk.


Jag skickar alla mina tankar till er!!



Jag blir så rädd när det har varit så mycket bortgångar detta år, ett hemskt år för många och många väldigt sjuka! Att förlora en av sina närmsta är fruktansvärt, än så länge har jag klarat mig men mina vänner har fått lida och bara det gör ont..

Ett väldigt bra ordspråk är att "ångra aldrig det som fick dig att le" ta vara på allt och alla var dag med andra ord!

 
Diesel


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kolla läget, jag jobbar inte så mycket nu under lovet så vi får försöka ses tycker jag.. Kramar

2009-12-25 @ 11:50:47
URL: http://denmodigelillagrisen.blogg.se/
Postat av: Cattis

Neeeej.. varfr är diesel död????

2010-01-05 @ 19:24:59
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0