Ljuvliga höstdag!

Inkommen från en 1½ timmes promenad med Emilia och hundarna,
så skönt att ta promenaden med någon annan :)
Här kommer lite härliga bilder på 13½v valpen också, ett försök till ståbilder :P


(klicka på bilderna så blir dom större)
  
    


Haha vad gör skuggan? :P


Haha ja under dom dagarna sen sista inlägget har Z lyckats lära sig simma, då vi gick runt Råcksta träsk skulle han promt följa med A ner till stenarna och plums så gled han ner, först såg han ut som en dränkt katt som plaskade sen simmade han in till land och tog sig upp!
(Ja jag fick nästan en hjärtattack!!)

Han har även visat sitt skådespeleri, haha, vi var ut och gick och så råkade jag lite halv löst nudda hans tass UNDER min fot och han skrek som bara denn och sedan haltade han tills han såg något roligt längre fram och "glömde" bort att han hade ont :P Typiskt valpar!

Nu ska jag bada hundarna en till omgång efter lusinvationen! 
Sen kommer Maria hit och ikväll ska jag och Z på tjejmiddag, jätte kul ska det bli! 
Vi hörs!


 
Matte och Husses stoltheter! <3

TJING /S


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vad bra han är på att försöka luras då! :D Han kan säkert platsa som skådespelarhund nån gång i framtiden, eller vad tror du?

2009-11-21 @ 17:50:23
URL: http://koiruliini.wordpress.com
Postat av: Mimmi&Benjy&Urax

Härlig med promenad. Det där med att vara skådespelare är Urax jämt, eftersom jag trampar på honom varje dag och då ska han halta tills han har glömt bort det ^^



snygga layouter du har gjort! Gillar extra layouten här på bloggen. Är det du som har gjort det? Ja skulle nämligen behöva hjälp att ändra layouten på min blogg........ ;) ;) ;)

2009-11-22 @ 14:32:13
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Mimmi&Benjy&Urax

jag antar att det var du som kommenterade nyss på min blogg? stod ingen avsändare.



Attans, men snäll syrra du har :)

2009-11-22 @ 18:49:55
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0