En härlig helg!

Lördagsmorgonen startade i tvättstugan och sedan kom Kristin med syster till Z och hennes två andra hundar, vi hade jätte trevligt och tog en mysig promenad och valparna lekte nonstop i typ 3timmar :P
Tack för en riktigt bra dag!


(klicka på bilden och ni kommer till fler bilder från dagen!)
 



Sen var det dags att göra sig iordning och bege sig upp till centrum. Hundarna var i goda händer med min bror och flickvän och deras nya familjemedlem Ozzy en liten bladnras som Jennie har köpt.
Velkome to de family!!:)

Kvällen startade med god mat och massa trevligt prat.
Fick höra att jag gått ner i vikt också tummen upp!!¨
Att gå på släktkalas hos familjen Mattsson/Grön/Johnson när det bästa som hänt mig.
Man blir fylld med glädje av alla som är glada när man kommer, som frågar hur man mår, som berättar för en hur mycket dom tycker om en och att man alltid är välkommen om man mår dåligt eller har problem.
Att ha den tryggheten är något nytt för mig tyvärr..
Att ingifta mostrar kommer och ger mig en kram och berättar hur stark jag är och att dom alltid finns där gör mig gråtfärdig. Lyckan är oändlig..!

Kvällen bjöd på massa dans med morbröder, Jonas, Kim, Andreas och självklart svärfar. Det svängde ordentligt hela kvällen och alla dansade som vanligt :)
Bilder kommer imorgon..

När timmen kom lite senare så hände ett och annat folk vart ledsna och jag pallade itne trycket så satt i en hörna darrade och grät, ja jag insåg nu hur dålgt jag egentligen mår innombords.
Allt som hänt är något jag inte gråtit för än, men det kom igår och det är som en lättnad idag..
Jonas och jag satt och rpratade länge om allt (Han är en sjukt bra människa som förtjänar något riktigt bra och den dagen kommer, jag lovar vännen). Fick även veta ett och annat och hur fan ska man kunna lite på folk som tycker dom är finare och bättre, som snackar skit bakom ryggen och dessutom vänder kappan efter vinden och är så jävla egositiska!?
Att man beter sig på det viset är lågt under bältet i mina ögon och inte vatten värt i min värld.
Jag är en ärlig person som säger vad jag tänker och tycker och vad jag har varit med om, kan inte folk ta att jag är den personen, att jag beter mig som jag gör eller att jag är den jag är,
försvinn ur mitt liv, är det något jag lärt mig nu så är det att

" livet är för kort för att leva i dåliga relationer både till dig själv och andra "

Därför umgås jag bara med folk som gör mig glad, som uppskattar det jag gör, som kan se mig som jag är, som jag kan vara ärlig mot och även om man inte tycker lika disskutera och ha det sjukt bra iaf, och att dom kan vara ärliga mot mig och säga som det är istället för att snacka runt om så man får höra från bakvägar eller folk som bara skiter i det..

Jag är nöjd med mitt liv som det är idag även om jag inte har mycket till familj så har jag hela min egna lilla familj m Kim och hundarna och Kims släkt som behandlar mig med respekt och är ärliga om allt man pratar om, inget falskspel över huvudtaget. Jag har fått växa upp den hårda vägen och det har gett mig skinn på näsan och lärt mig att vara ärlig och vara den jag är!

Oj nu vart det ett långt inlägg men kände att jag behövde skriva av mig om mina känslor...

Vilket fall som helst så vill jag tacka världens bästa svägerska för en sjukt bra kväll igår! Något som vi alla behövde, älskar dig gumman som om du var min egen syster!!




Nu ska jag mysa med min man som är min bästa vän och själsfrände, en som ställer upp för mig i vått och torrt!
Nu vart allt känslomässigt på hög nivå, but thats life, jag är ju också mänsklig :)

TJING /S


Kommentarer
Postat av: cathrine

älskar dig oxå gumman

2009-10-27 @ 11:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0