Blod, skratt och tårar?

Min älskade Akilles har fått somna in onsdagen den 7april. Vi var hos veterinären och gjorde en undersökning som visade det ena efter det andra och slutade med att han skulle få leva med kortison strikt diet osv. Så jag tog det jobbiga beslutet att låta mitt hjärta somna in. Med världens underbaraste Karin vid min sida så somnade Akilles med huvudet i min famn och på andra sidan väntade hans vän Diesel :) Jag fick ett jätte fint inlägg skrivet av hans matte, som gör att jag gråter varje gång. Men jag vet att han mår bra nu ochs lipper ha ont.

Min fina ängel som jag vet att alla kommer komma ihåg som kaninen :)






Ja och till mitt vardagliga liv, jag har ett boende till 15maj, sen vet jag itne vart jag ska bo om inte på gatan !?
Är det någon som vet om minsta lilla eller kan tänka sig ha en inneboende med en skötsam hund, hojta till för nu är jag desperat..

Kim och jag bor fortfarande särbo men det har bvlivit bättre, visst är det jobbigt att inte komma hem till sin käraste jämnt men, det är som att börja om och fasiken vad jag saknar honom!!
i onsdags firade vi 3år tillsammans, helt otroligt vad tiden gått och vad vi hunnit med saker:
Vi har flytta till, Solna, Norge, Bromma, Grimsta, Hässelby strand, Ekerö och Hässelby villastad
Vi har varit i Grekland
Vi har skaffat hund
Vi har tatuerat oss
Vi har firat massa födelsedagar och 3årsdagar :)
Vi har åkt på massa små äventyr
Vi har gått igenom massa tråkigheter tillsammans och klarat oss <3
Vi har förlovat oss!

och mycket mycket mer massa kärlek till min älskade som får mig att lyfta på huvudet och se framåt igen!

2007/04/14 är vårat år!




Förövrigt så rullar väl det andra på, Z han växer och frodas och blir bättre och bättre i träningen.
Jobbet rullar på och jag trivs! :)

Vi får se vad tiden utvisar om jag går rätt in i väggen pga allt eller om jag klara den här skiten också...


TJING / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0