Valborg och lite snorig..

...förra helgen upptäckte jag vilken underbarare än underbaraste hunden jag har!! Vi började på söndag morgon på morgon promenaden låta Z och Jessie som jag var hundvakt till rejsa jääärnet, sen åkte Z och jag, efter ha lämnat Jessie, till Barkarby för att möta upp Steffi med mor och hundar, det vart långpromenad vid jörveln (stavning?) och Z tog sitt första dopp :)
Sedan tog vi pendeln till Kunsängen för att hälsa på faster, farbror och kusin som vi träffar allt för sällan, Z och deras collie Ceasar fann varandra snabbt och vi kunde umgås i lugn och ro och äta en god lunch :)
Sedan åkte vi hem för att lämna lilleman och jag och Kim åkte på bio med lite vänner och Z skötte sig utmärkt, men vem gör inte det efter en sån dag ;)

Veckan som gått har gått rätt fort.. har varit döds trött eftersom tisdag kväll/natt så var jag och Helena iväg och var statister till en 3delars serie som ska gå i höst/vinter, med hundarna, det var rätt flummigt men en upplevelse för sig :)
Huvudperson GUSTAV SKARSGPRD ;) WOOOHOO!!

Efter 4timmars sömn så var det upp med tuppen för att jobba öppning och sedan hem och flytta IGEN, vi flyttar alldeles för ofta men tyvärr finns det inte så mycket att göra, men nu bor vi i en helt underbar lägenhet som jag ska ordna kort på såklart så ni får se hur fint vi har. Här får vi bo i 1år :)

Igår hade jag ont i huvudet och mådde lite risigt och imorse var jag lite snorig och känner mig hängig, för lite sömn skulle jag tippa på ;)

Nej nu ska jag duscha sen göra lite mer iordning i lghten så vi kan välkommna Jocke och Helena ordentligt ikväll !!

TJING /S



Min älskade vän <3


Kommentarer
Postat av: steffi

Görväln. :)



Hoppas ni trivs i eran nyyya lägenhet!:D

PUSS!!

2010-05-01 @ 01:17:43
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: Kristin

Grattis till lägenheten, skönt att det löste sig och att ni verkar trivas så bra! Jag hoppas även att du mår bättre nu och att förkylningen flytt sin kos.



Här längtar vi och ser fram emot nästa helg med massa syskonbus och framförallt jaktträning (Moira hälsar att hon hoppas på massa döda fåglar att få leka med ;)).

Kramar Kristin & ystra syster

2010-05-02 @ 17:39:13
URL: http://ksvee.wordpress.com
Postat av: Emelie

Vad skönt att det löst sig med boende för er del och att det går så bra med Z :)



Jag och Lisa tänkte åka och träna på någon annan klubb i helgen, något förslag? Lust att haka på med Z? :)



Kram Emelie med hundar

2010-05-04 @ 15:55:38
URL: http://denmodigelillagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0