Med ett leende på läpparna..

.. ja faktist vad några få ord kan ändra rätt mycket.. :)

En ny favorit låt, med killen som gjorde mad world och vann American Idol!!




Idag när jag kom hem bytte jag om gav valpen ett ben tog Akilles ut på en springrunda på 15minuter, mjukstart eftersom det är ett BRA tag sen vi sprang sist, sen gjorde jag lite övningar så jag ska börja bygga muskler nu på mina 69kg :) Yes kändes för skönt, med musik i öronen och Akilles som var så duktig, knuten runt midjan och lyssnade på sakta ner, upp på kanten osv. :)

I helgen så är det mycket som händer, lördag runt 11 snåret ska jag träffa Emelie med hennes briarder och kanske fler och vi ska träna lite lydnad, och freesbee och sedan ska jag börja träna hennes tik Ginza för vi ska tävla i freestyle i Maj :)
På kvällen bär det av hem till Johanna och Dess för en härlig kväll hoppas vi på !!

Söndag morgon ska vi träffa Helena och Kristin, som har mamma och syster till lilleman och träna lite mer :)
Sen har jag kurs mellan 15-17 sen bär det av ut till Ekerö till svärmor för lite socialt och hon ska få sy in mina jeans!!
*tummen upp*


Igår var vi på kurs för Lotta igen, och ja Z slutar aldrig att förvåna, jag undrar när det kommer ett break down :P ?
Vi har börjat flytta rumpan nu i fotposition och vi har äntligen börjat greppa apporten och på börjat letandet av hopphindret! Och såklart är min valp bäst ;) Jag är så sjukt nöjd med denna individ så jag undrar hur jag ska kunna få något bättre, vilket jag har svårt att tro i dagens läge, men det får väl tiden utvisa :)

Ja mycket hund vart det nu, but hey thats my life :)

Nej nu ska jag duscha, kissa hundar och krypa ner i stora sängen och tänka på mitt hjärta <3

TJING /S

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh , vad härliga bilder på trollen och vad kul att höra att det går så bra på era kurser!Vad fort pälsen har kommit på Z!!! Kram på er

2010-03-21 @ 19:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0