Tiden bara springer iväg..

.. och inte fan blir det ljusare tider för det, just nu undrar jag om jag någonsin kommer få en uppgång i mitt liv?
Dock ringde Zs uppfödare igår och kanske har ett hem till Akilles, hoppas på ett samtal imorgon!!
Annars är förhållandet lite turbulent fortfarande vilket tär på krafterna och sista april så har jag sagt upp lägenheten så jag kommer bo hos Johanna så länge.. 
Kan inte ens söka egen lägenhet vilket inte ens är mitt eget fel, känns jätte bra när man är 23år!!

Idag var jag och Z på kurs, vi gick en fokusering, belöning och koncentrations kurs för Lotta Linusson och Anne Dahlin, MYCKET givande och ännu en spark i rumpan till att träna hund och tänka på annat..

I fredags vart jag även biten av en hund på jobbet, en olycka men fan så ont det gjorde! Hon hoppade upp i ett träd och tog en fågelfrö s boll så jag ville ta ut den så hon iten skulle svälja nätet men då fick hon tag i min tumme utan att märka och ja DROG BAKÅT! Trodde hon skulle slita av den :/ Ont gjorde det och nu har svullnaden lagt sig men gör fortfarande lite ont i vissa lägen..

Sen vill jag tacka till ALLA som ställer upp hela tiden, ni är guld värda hela högen!!

Nej nu ska jag ta och kliva ur dom negativa tankarna hålla huvudet högt som farfar sa och gå ut med Akilles.

Life´s a bitch.... TJING /S

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tycker du är stark som kämpar vidare hela tiden :)

2010-03-15 @ 11:02:37
URL: http://fannyoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0